لوگو شرکت تبلیغاتی و تولید محتوا افق

پلتفرم تبلیغاتی افق

ویرایش محتوا

پلتفرم تبلیغاتی افق

لوگو شرکت تبلیغاتی و تولید محتوا افق

ساخت ربات تلگرام

بدون نیاز به دانش فنی و برنامه نویسی

ربات تلگرام یک برنامه‌ی کوچک و کارآمد است که می‌توانید از آن برای انجام وظایف مختلفی استفاده کنید. از پاسخگویی خودکار به سوالات مشتریان گرفته تا مدیریت سفارشات و ارسال خودکار محتوا، ربات‌ها می‌توانند در بهبود کارایی و افزایش فروش شما نقش بسزایی داشته باشند.

ساخت ربات تلگرام بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، فرصتی عالی برای صاحبان کسب‌وکارها و افراد عادی است تا از مزایای این ابزار قدرتمند بهره‌مند شوند.

ساخت ربات تلگرام بدون نیاز به دانش فنی و برنامه نویسی

ربات تلگرام، دستیار همه‌فن‌حریف شما

طراحی و شخصی‌سازی ربات تلگرام متناسب با کسب و کار شما

جذب مشتریان جدید

ربات‌ها می‌توانند به شما در جذب مشتریان جدید و افزایش ترافیک کانال یا گروه تلگرام شما کمک کنند.

خودکارسازی وظایف

با استفاده از ربات تلگرام می‌توانید وظایف مختلفی مانند ارسال فاکتور، رزرو نوبت، پرداخت سفارش و ... را خودکار کنید.

چرا به ربات تلگرام نیاز دارید؟

جذب مخاطب را به حداکثر برسانید

نزدیک به 900 میلیون نفر از تلگرام استفاده می‌کنند که روزانه 12 میلیارد پیام ارسال می‌کنند.

نرخ باز بالا

کاربران تلگرام پیام‌ها را با نرخ باز شدن 80 می‌خوانند.

حریم خصوصی و حفاظت از داده‌ها

تلگرام یکی از رمزگذاری شده‌ترین و امن‌ترین پیام رسان‌ها در سراسر جهان است.

مزایای ربات تلگرام برای کسب و کارها

صرفه جویی در زمان و هزینه

یک ربات تلگرام به کسب و کار شما اجازه می‌دهد تا با منابع و تلاش کمتر به مشتریان بیشتری خدمت کند. برخلاف انسان‌ها، چت بات نیازی به حقوق ندارد و 24/7 کار می‌کند، به این معنی که ایجاد یک ربات تلگرام یک سرمایه گذاری یکباره است.

کمک به بخش بندی ترافیک

ربات تلگرام با هدایت مکالمه به جهات مختلف، مخاطبان شما را متنوع می‌کنند. به عنوان مثال، شخصی که به قیمت گذاری علاقه نشان می‌دهد، بنابراین ربات ممکن است سفارش را مستقیماً در چت انجام دهد. در صورتی که افراد به اطلاعات بیشتری نیاز داشته باشند، ربات باید تمام جزئیات لازم را در مورد محصول یا خدمات شما ارائه دهد.

پاسخ سریع

پاسخ فوری به کاربران امکان می‌دهد مشکلات خود را سریع حل کنند و منجر به تجربه کاربری مثبت برای مشتریان شما می‌شود. اگر به درستی اجرا شود، چت بات تصویر برند شما را بهبود می‌بخشد و احساس اعتماد مرتبط با برند شما را افزایش می‌دهد.

تسریع روند پرداخت

شما می‌توانید از یک ربات برای تکمیل سفارشات استفاده کنید بدون اینکه کاربران را مجبور به انتقال به یک وب سایت کنید. سفارش دادن و پرداخت درست در چت زمان و تلاش کمتری را از مشتریان شما می‌گیرد تا از شما خرید کنند. برای آن، باید درگاه‌های پرداخت فعال یا سایر خدمات انتقال پول را به ربات خود متصل کنید. چقدر برای فروشگاه‌های تجارت الکترونیک مفید است!

مناسب هر کسب و کار

شما می‌توانید یک ربات تلگرام طراحی کنید تا فرآیندهای مختلف را پوشش دهد، صرف نظر از اینکه صاحب یک کسب و کار کوچک یا یک شرکت بزرگ هستید. این یک کانال بازاریابی جهانی است و افق امکان ایجاد ربات‌ها را برای تلگرام فراهم می‌کند.

تقویت تعامل

به گفته MessengerPeople، این مکالمه‌ها در برنامه‌ تلگرام با مخاطبان بسیار زیادی – حدود 900 میلیون کاربر – برگزار می‌شود. این بدان معنی است که شما فرصتی برای برقراری ارتباط با مخاطبان بسیار هدفمند در مقیاس جهانی خواهید داشت.

تجزیه و تحلیل داده‌ها

تمام داده‌های جمع‌آوری‌شده با کمک ربات تلگرام به شما اطلاعاتی درباره نیازها و ترجیحات مخاطبانتان می‌دهد. با این داده‌ها، می‌توانید استراتژی بازاریابی ربات و همچنین بازاریابی کلی خود را برای دستیابی به نتایج مالی و ارتباطی بهتر تطبیق دهید.

افزایش لید و بازگشت مشتری

شما می‌توانید به آرامی و به سرعت مشتریان بالقوه را به سمت پایین فروش حرکت دهید. اگر کفش می‌فروشید، می‌توانید مدل‌ها، رنگ‌ها، ویژگی‌های متفاوتی را نشان دهید – هر چیزی را برای گرم کردن بازار خود نشان دهید و به آن‌ها کمک کنید تصمیم بگیرند که خدمات شما ارزش خرید را دارد.

مخاطبان خود را مدیریت و تقسیم‌بندی کنید

برای کل مخاطبان یا مخاطبین خاص خود ایمیل یا پیام بفرستید. تقسیم بندی بر اساس زبان، برچسب‌ها، متغیرها، فعالیت و موارد دیگر به شما کمک می‌کند مرتبط ترین پیام‌ها را برای مشترکین خود ارسال کنید و به راحتی کاربران خود را مدیریت کنید و از فعالیت‌های آن‌ها آگاه شوید.

ساخت پیام‌های ربات تلگرام

ربات‌های تلگرام را برای اطلاع رسانی، مشاوره و فروش اقلام و خدمات خود ایجاد کنید. قبل از شروع جریان مکالمه، کلمات کلیدی را وارد کنید تا پاسخ‌های خودکار خود را فعال و ارسال کنید.

ساخت پیام‌های ربات تلگرام
راه‌اندازی کمپین‌های تلگرامی

راه اندازی کمپین‌های تلگرامی موثر

متن، تصاویر، فایل‌ها و دکمه‌ها را به کمپین خود اضافه کنید. می‌توانید پیام‌های خود را زمان‌بندی کنید، آن‌ها را قبل از رسیدن به مشترکین خود ویرایش کنید و کمپین‌های ارسالی را حذف کنید تا کاربران دیگر آن‌ها را نبینند.

آمار پس از کمپین، پیگیری نرخ تحویل و مشارکت کاربران خود را تجزیه و تحلیل کنید.

ایجاد درگاه پرداخت

بگذارید ربات تلگرام شما به یک کانال فروش موثر برای کسب و کار شما تبدیل شود. سیستم‌های پرداخت را ادغام کنید و دکمه‌های پرداخت را به جریان‌های ربات اضافه کنید که به شما امکان می‌دهد سفارش‌های مشتری شما را مستقیماً در چت دریافت کنید.

ایجاد درگاه پرداخت

بگذارید ربات تلگرام شما به یک کانال فروش موثر برای کسب و کار شما تبدیل شود. سیستم‌های پرداخت را ادغام کنید و دکمه‌های پرداخت را به جریان‌های ربات اضافه کنید که به شما امکان می‌دهد سفارش‌های مشتری شما را مستقیماً در چت دریافت کنید.