لوگو شرکت تبلیغاتی و تولید محتوا افق

پلتفرم تبلیغاتی افق

ویرایش محتوا

پلتفرم تبلیغاتی افق

لوگو شرکت تبلیغاتی و تولید محتوا افق

پکیج‌های تبلیغاتی اینستاگرام

در اینستاگرام به بهترین شکل دیده شوید

با استفاده از پکیج‌های تبلیغاتی اینستاگرام، می‌توانید با هزینه‌ای که در نظر دارید، تبلیغات خوب و هدفمندی را برای پیشرفت صفحه خود ایجاد کنید. این پکیج‌ها بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف و موضوعی ارائه می‌شوند و تبلیغات پرمخاطب بازدیدی را فراهم می‌کنند تا بتوانید مخاطبان و مشتریان خود را با برند و محصولات خود بیشتر آشنا کنید. در اینستاگرام، محبوبیت در میان صفحات رقبا و رسیدن به موفقیت به هزینه‌کردن آگاهانه و با استفاده از روش‌های موثر تبلیغاتی ممکن است که با تعرفه‌های مناسب، می‌توانید تبلیغات با بازدهی بالا را در اینستاگرام انجام دهید و تجربه کنید.

تبلیغات تعرفه‎‌ای اینستاگرام

روش‌های موثر تبلیغات در اینستاگرام افق را بشناسید

تبلیغات اینفلوئنسری اینستاگرام

همکاری با اینفلوئنسر‌ها و بلاگرها جزو روش‌های تبلیغات موثر و پربازدید در اینستاگرام می‌باشد. همان طور که می‌دانید اینفلوئنسرها دارای تعداد مخاطبان بالا با میزان تعامل بسیار مناسبی هستند، همچنین شهرت نسبتا بیشتری را اکثر اینفلوئنسرها دارند. حال در این بین شما می‌توانید با همکاری و هماهنگی با این افراد، یک تبلیغ موثر و عالی را پیاده سازی کنید. دقت داشته باشید اگر قصد همکاری با این دسته از اینفلوئنسرها را دارید، حتما نزدیک به حوزه شما و یا در مورد کسب و کار شما در گذشته تبلیغات موفق انجام داده باشد. ما در افق برای شما این کار را انجام داده و دسته بندی اینفلوئنسرها رو انجام داده‌ایم و با همکاری پشتیبانان تبلیغات ما می‌توانید یک تبلیغ پربازده و موثر برای صفحه خود داشته باشید و مخاطبان هدف خود را جذب کنید.     

مراحل انجام تبلیغات اینفلوئنسری و یا بلاگری اینستاگرام:

در افق می‌توانید با طیف وسیعی از بلاگرها همکاری کنید

پکیج تبلیغاتی بلاگرهای حوزه سفر و گردشگری

پکیج تبلیغاتی بلاگرهای حوزه سفر و گردشگری

پکیج تبلیغاتی حوزه بلاگرهای مادر و کودک

life_112 (2)

پکیج تبلیغاتی بلاگرهای حوزه سبک زندگی

پکیج تبلیغاتی بلاگرهای حوزه سبک زندگی

پکیج تبلیغاتی بلاگرهای حوزه خوراکی و غذا

تبلیغات اینستاگرام بلاگر حوزه غذا و خوراکی

پکیج تبلیغاتی بلاگرهای حوزه طنز و سرگرمی

comedy_113

برای انتخاب بلاگر نیاز به مشاوره دارم

مشاوره تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات تعرفه‌ای اینستاگرام

ما در اینستاگرام بیش از ۳۰ شاخه مختلف از کسب و کارها و صفحات با موضوعات آموزشی، طنز و سرگرمی و… داریم که دسته‌بندی این‌ها و تبلیغات به هر شاخه بستگی به عامل‌های زیادی داره که باید بررسی و تعیین شود. ما در افق سعی کردیم این دسته بندی رو به طور کامل برای شاخه‌های مختلف داشته باشیم و با توجه به نوع کسب و کار شما و حوزه فعالیت دسته مخصوص شما را انتخاب و تبلیغات را با یک بازده مناسب، متناسب با بودجه کسب و کارشما به اجرا بزاریم.

در تبلیغات تعرفه‎‌ای دست شما برای انتخاب بودجه باز است، شما می‌توانید از با هر میزان هزینه‌ای که دارید یک تبلیغ شخصی سازی‌ شده مناسب با هدف خود در افق بسازید و در اینستاگرام اجرا کنید ما محدودیتی برای مشتریان خود نمی‌گذاریم.

مهم ترین نکته قبل از شروع تبلیغ انتخاب موضوع صفحات است که به چند عامل مهم بستگی دارد:

باید بدانید که ما قبل از شروع تبلیغ تمام موارد بالا یعنی میزان بازدید تقریبی و میزان تعامل پیج تبلیغاتی رو در اختیار شما می‌زاریم تا با خیال راحت و با تمام جزییات بتوانید انتخاب کنید.

انجام تمام این مراحل توسط تیم کارشناسان تبلیغات افق انجام داده می‌شود و شما خیالتان از صفحه انتخاب شده و نوع تبلیغ راحت است، تا بتوانید بازدهی مناسب را از تبلیغ دریافت کنید، پس همین الان با افق تبلیغات تعرفه‌ای اینستاگرام ار شروع کنید.

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

تبلیغات گسترده و بازدیدی در اینستاگرام می‌تواند باعث شناخته شدن برند شما و جداسازی مخاطبان هدف شود. از طرفی، با تبلیغات بازدیدی در اینستاگرام می‌توانید با حداقل بودجه، بالاترین نمایش را به دست آورید. این نوع تبلیغات بر اساس پرداخت بر اساس بازدید است، به این معنی که شما تنها برای تعداد بازدیدهایی که آگهی شما دریافت کرده است پرداخت می‌کنید. در نهایت، شما می‌توانید رسانه‌های مناسبی را برای تبلیغات خود انتخاب کنید و گزینه‌ای برای حذف صفحات غیرمرتبط نیز دارید.

مهم ترین نکته قبل از شروع تبلیغ انتخاب موضوع صفحات است که به چند عامل مهم بستگی دارد:

باید بدانید که ما قبل از شروع تبلیغ تمام موارد بالا یعنی میزان بازدید تقریبی و میزان تعامل پیج تبلیغاتی رو در اختیار شما می‌زاریم تا با خیال راحت و با تمام جزییات بتوانید انتخاب کنید.

انجام تمام این مراحل توسط تیم کارشناسان تبلیغات افق انجام داده می‌شود و شما خیالتان از صفحه انتخاب شده و نوع تبلیغ راحت است، تا بتوانید بازدهی مناسب را از تبلیغ دریافت کنید، پس همین الان با افق تبلیغات تعرفه‌ای اینستاگرام ار شروع کنید.

تا 2.5 برابر تعامل بیشتر با تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

هدفمند تبلیغ کنید

این روزها در تبلیغات اینستاگرام ما به دنبال هر کمپین هستیم که هزینه کمتر و البته بازدید بیشتری بهمون بدهد اما این تصور غلطه، در فضای تبلیغات اولویت برای انجام یک تبلیغ انتخاب هدف ما از انجام ان هست. ابتدا باید بدانیم که برای کدام یک از اهداف مثل افزایش فالوور، افزایش لید، افزایش مخاطبان هدف، فروش محصول، اگاهی از برند دانلود یا نصب و… قراره تبلیغات در فضای اینستاگرام انجام بدیم. و در نهایت با مراجعه به تیم کارشناسان تبلیغات افق و انتخاب پکیج مناسب یک تبلیغ خوب رو مدیریت و به سر انجام برسونیم. 

گزارش آنلاین بگیرید و با خیال راحت تبلیغ کنید..

ساخت کمپین های تبلیغاتی در افق همراه با گزارش آنلاین هست. ما در تبلیغات سعی کردیم خیال شما رو از تبلیغات فیک و بازدید های خالی و بیهوده راحت کنیم، و شما از ابتدا شروع کمپین تا پایان آن با اتصال به پنل کاربری و البته ربات پیشرفته واتس آپ میتوانید به صورت 24 ساعته از میزان بازدید گرفته شده تبلیغات ، آمارهای اینستاگرام و… با خبر باشید تا خیالتان از هر گونه تبلیغ فیک راحت شود. در ضمن از ابتدا تا انتها کمپین یک پشتیبان آنلاین تبلیغات هم باهاتون در ارتباطه تا هرگونه سوال و موارد شما رو در مورد کمپین پاسخگو باشد. و در آخر کمپین هم یک گزارش جامع برای انتشار یا اطلاع شما از تبلیغات بهتون توسط همکاران داده خواهد شد تا از نتیجه کامل تبلیغات خود با خبر باشید. 

قبل از تبلیغات از میزان بازدید و تعامل صفحه مطلع شوید

یکی از مزایا افق نسبت به بقیه سایت های تبلیغاتی مطلع کردن شما از تمامی موارد لازم صفحه تبلیغ کننده است. ما در این کار از قبل انتخاب صفحات تبلیغاتی اینستاگرام خود با ارسال صفحه تبلیغ کننده و آمار صفحه مانند موارد، تعداد حال حاضر فالوورها ، میزان تعامل پیج با مخاطبان خود ، میزان بازدید تخمینی که این صفحه برای تبلیغ شما خواهد داشت سعی میکنیم خیال شما رو راحت کنیم تا از تبلیغ که انجام میدید بهترین نتیجه رو حاصل کنید و به طور کامل از صفحه تبلیغ کننده مطمئن باشید. 

بعد از شروع تبلیغات اثبات انتشار و اسکرین شات از اینسایت دریافت کنید

یکی از مزایا افق نسبت به بقیه سایت های تبلیغاتی مطلع کردن شما از تمامی موارد لازم صفحه تبلیغ کننده است. ما در این کار از قبل انتخاب صفحات تبلیغاتی اینستاگرام خود با ارسال صفحه تبلیغ کننده و آمار صفحه مانند موارد، تعداد حال حاضر فالوورها ، میزان تعامل پیج با مخاطبان خود ، میزان بازدید تخمینی که این صفحه برای تبلیغ شما خواهد داشت سعی میکنیم خیال شما رو راحت کنیم تا از تبلیغ که انجام می‌دهید بهترین نتیجه رو حاصل کنید و به طور کامل از صفحه تبلیغ کننده مطمئن باشید. 

دریافت گزارش‌دهی آنلاین و دقیق

در تبلیغات اینستاکرام می‌توانید در هر لحظه از اجرای کمپین گزارش‌ کاملی را مشاهده کنید و از درستی اجرای کمپین مطمئن شوید. ما شما را به پنل کاربری متصل خواهیم کرد و می‌توانید لحظه به لحظه میزان بازدید، اثبات انتشار پیج‌ها(لینک انتشار و اسکریت شات اینسایت) بازدید کل و همه تغییرات رو مشاهده کنید.

در اینستاگرام هدفمند تبلیغ کنید

ما در افق همیشه سعی می‌کنیم تبلیغات به صرفه با بازدهی مناسب و خروجی خوب را به مشتری معرفی و ارائه دهیم. اکر به دنبال این هستید که یک تبلیغ 100 درصد هدفمند با دقت بالا , و با امکانات جذاب برای شما انجام دهیم کافیه کلیک کنید.

برای تبلیغات و انتخاب یک پکیج مناسب نیاز به مشاوره دارید؟

همین حالا شماره تماس خود را وارد کنید تا مشاوران ما در پشتیبانی تبلیغات با شما ارتباط بگیرند. منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم. 

خرید تیک آبی اینستاگرام

شارژ اکانت و دریافت به صورت آنی، اعتماد مشتریان نسبت به خود را بیشتر کنید

اطلاعات شما در حال ارسال می‌باشد

لطفا صبر کنید …