لوگو شرکت تبلیغاتی و تولید محتوا افق

پلتفرم تبلیغاتی افق

ویرایش محتوا

پلتفرم تبلیغاتی افق

لوگو شرکت تبلیغاتی و تولید محتوا افق

تبلیغات شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات 360 را تجربه کنید

تبلیغات تعرفه‌ای تلگرام

ما به یافتن کانال‌هایی که مخاطب هدف شما در تلگرام قرار دارد، کمپین‌های تبلیغاتی موثر راه‌اندازی و اجرا می‌کنیم.

تبلیغات بازدیدی تلگرام

تبلیغات گسترده و انبوده این روزها یکی از پربازدیدترین تبلیغات در کانال‌های تلگرام با بازدهی بسیار بالا است. هزینه این تبلیغ با میزان بازدید حساب می‌شود و به همین خاطر هزینه به صرفه‌ای دارد.

تبلیغات هدفمند تضمینی

در این نوع تبلیغ ما با یک برنامه ریزی دقیق و بررسی کامل کسب و کار و کانال تلگرام شما، در یک بازه مشخص تبلیغات هدفمند با تضمین دریافت مخاطب انجام می‌دهیم.

تبلیغات اسپانسری تلگرام

فرق این نوع تبلیغ با بقیه تبلیغات تلگرام در این هست که اینبار با خود تلگرام تبلیغ انجام میشه و دیگه منتشر کننده تبلیغ شما کانال‌ها نیستند. این نوع تبلیغ به خاطر اینکه محدودیتی در اجرا نداره با توجه به هزینه‌اش می‌تواند تبلیغ مناسبی برای کسب و کار شما باشد.

تبلیغات پروکسی تلگرام

تبلیغات اسپانسری پروکسی به گونه‌ای طراحی شده است که کانال شما را در بالای لیست مخاطبان کاربران تلگرام قرار می‌دهد. این امر باعث می‌شود تا کانال شما در معرض دید هزاران کاربر قرار گرفته و بازدید آن به طور قابل توجهی افزایش یابد.

تبلیغات در کانال‌های پربازدید تلگرام

تبلیغات در پرطرفدارترین کانال‌های تلگرام یکی از بهترین راه‌های جذب و ارتباط با مشتری است. در کنار تبلیغات خوب و هدفمند اینکه در چه کانال تلگرامی تبلیغات انجام می‌دهید از همه مهم‌تره.

تبلیغات تعرفه‌ای اینستاگرام

پکیج‌های تبلیغاتی اینستاگرام با توجه به گستردگی و انواع مختلفی که دارد به شما کمک می‌کند که با هر هزینه‌ای که در نظر دارید یک تبلیغ خوب و البته هدفمند در راستای پیشرفت صفحه خود داشته باشید.

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

در حالی که می توانید هزینه تبلیغات خود را در پلتفرم‌های مختلف تقسیم و خرج کنید، اینستاگرام می‌تواند بهترین عملکرد را در تبلیغات بازدیدی ارائه دهد. تبلیغات بازدیدی اینستاگرام تعامل را 2.5 برابر بیشتر از سایر شبکه‌ها و رسانه اجتماعی حفظ می‌کند.

تبلیغات هدفمند تضمینی

در این نوع تبلیغ ما با یک برنامه ریزی دقیق و بررسی کامل کسب و کار و کانال اینستاگرام شما، در یک بازه مشخص تبلیغات هدفمند با تضمین دریافت مخاطب انجام می‌دهیم.

تبلیغات پروموت اینستاگرام

بزودی ثبت شفارش این نوع تبلیغ فراهم خواهد شد.